keskiviikko 5. joulukuuta 2012



Sinä ostat kengät ja sanot sitten, ettei ole varaa ruokaan

kulutat hyödykkeitä niin kuin nainen

Tietenkään tästä asiasta ei ole sallittu valittaa

mutta kun niin tehdään

vastaat: koska halusin ja minulla on vapaus tehdä niin kuin haluan koska minä olen nainen
ja minulla on oikeus tuhota aivoni hömpällä jota minulle markkinatalouden isot herrat toimistoissaan suunnittelevat kohderyhmälle ja minä olen oikeutettu siihen koska mikään ei ole vakavaa ja eikä tarvitse ajatella itse koska minä olen nainen ei minun tarvitse ajatella kuinka paljon minä olen muita vasten kuutamolla koska annat valmiiksimääritellyn olla valmiiksi määriteltyä jotta elämä olisi helpompaa ja pystyisit nukkumaan muka onnellisena koska itse olet itsesi herra

Nielet sen sirkushuvin leipineen ja olet tyytyväinen, 
että sinut latistetaan kategoriaksi, 
koska pohjimmiltaanhan ajattelet, että aivosi ovat sellaiset.

Sinä taistelet kaikkea vastaan niin pitkään, ettei väitteidesi pohja näkyy

Ja se on valheellisuus, totuuden näkeminen näkökulmittain oman navan läpi

epäoikeudenmukaisuutta, tasa-arvoa, rasismia, syrjintää, niitähän maailmassa riittää

Mutta mikä sinulta jää näkemättä

on se, että itse pidät niitä halveksimiasi arvoja yllä

käyttäytymällä kuin idiootti.

Kuin nainen. 

Kuin pää, joka ei sisällä muuta kuin hedonismia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti